12/09/2006

Fotosedinta la familia I****, am incercat sa fac un making of cu aparatul nostru:) nu prea mi-a iesit, recunosc ca am preferat sa ma joc cu bebelusul familiei.
Amenajare in stil clasic made by Agnes si Dragos de la Adentro.

Magazine: Class, O Firma mobila....Intro, Kartell, Kare/ lampi ...Sasha Interiors/ tapete, draperii si galerii...etc


Living+dining

Mada (redactor la Casa Lux) in living

holul de la intrare+bucatarie

bucatarie+dormitor matrimonial

piticul pazind pe "nenea poza"

4 comments:

Radu Ghitulescu said...

Super profi design!!!!!
Not my style, dar foarte, foarte misto
Congratulazioni!

sonia said...

Congratulazioni, la fel! :-) p.s. O sugestie, parerea mea, daca s-ar putea: picturili de pe pereti:out! Chiar daca ar avea valori artistice sau sentimentale! sau macar out de pe pozele pt portofoliul vostru ;-)

Agnes Lukacs said...

multumesc!
nu sunt de acord cu tine, clientii nostrii au tot dreptul sa traiasca in stilul lor si nu in stilul nostru:) de portofoliu nu imi fac griji...
agnes

byhappyface said...

i love your work....uite ca se poate sa facem si treaba buna !!!. Si eu lucrez oarecum in domeniu insa e clar ca se cuvine "sa scot palaria".