12/14/2011

La o șuetă cu Designist:))


Recent am avut un dialog placut cu Designistpunctro. Trebuie sa ii felicit pentru aceasta initiativa de a scrie despre interior design.

De vorbă cu designerul Agnes Lukacs
"O cunosc pe Agnes de aproape 5 ani și știu cât de pasionată este de munca ei. Parcă la ea designul este o moștenire genetică. Mereu o aud că are un nou proiect sau încă o idee inovatoare, pe care a doua zi o și văd ca ia formă pe facebook. A terminat Universitatea de Arte și Design din Cluj, a lucrat ca fotograf de fashion, apoi a virat către advertising, ca art director, iar acum, de ani buni, are piciorul pe pedala de accelerație ca designer de interior și chiar de bijuterii.

Cum ți-ai defini stilul, într-un singur cuvânt?
Eclectic.


Care este cel mai important element în designul unei case?O casă trebuie să fie bine finisată, cu materiale de calitate. Fără acest fundal bine definit, nu ai cum să creezi ceva frumos și durabil. 

Ce proiect ți-a adus până acum cea mai mare satisfacție?Apartamentul în culori de șerbet de fructe este cel mai aproape de stilul meu. Am avut libertate de exprimare, ceea ce mi se pare că un designer obține cel mai greu într-un proiect de amenajare. Greu găsești un beneficiar care să fie dispus să-ți lase mână liberă și să-l lase pe designer să facă ceea ce știe și a studiat să facă.

La modul ideal, care ar fi proiectul la care visezi?Să lucrez cât mai mult și cât mai variat, să nu am timp să mă plictisesc niciodata și să am ocazia să realizez cât mai multe proiecte care să ma reprezinte. Pot mai mult decât am arătat până acum. :)


Restul interviului aici:




No comments: